Δράσεις Ψηφιακού Μετασχηματισμού του Δήμου Μοσχάτου Ταύρου

Πρόγραμμα: «ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2021-2027»

Διαρθρωτικό Ταμείο: Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ)
Δικαιούχος: Δήμος Μοσχάτου – Ταύρου
Προϋπολογισμός Δ.Δ.: 1.129.368,55€
Συγχρηματοδοτούμενη Δ.Δ.: 1.129.368,55 €
Διάρκεια ένταξης: 25/10/2022 έως 31/12/2029
Κωδικός ΟΠΣ: 6000758

Η Πράξη εντάχθηκε στο Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός 2021-2027» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σύμφωνα με την αρ. πρωτ. 1217/20-05-2024 Απόφαση Ένταξης.

Στόχος του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου είναι η ενίσχυση της ταυτότητάς του ως «Έξυπνος Δήμος», επιδιώκοντας τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και την ευημερία των κατοίκων του, την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, την ηλεκτρονική και συμμετοχική διακυβέρνηση, διαμορφώνοντας ταυτόχρονα ένα πλαίσιο για την αποδοτική διαχείριση των πόρων και την προστασία του Περιβάλλοντος αλλά και την προώθηση της τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς που διαθέτει.

Η υλοποίηση της πράξης πραγματοποιείται μέσω τριών διακριτών Υποέργων:

Υποέργο 1: «Υλοποίηση Δράσεων του marketplace για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου».

Με το σύνολο των δράσεων του marketplace που έχουν επιλεγεί, ο Δήμος στοχεύει σε μία ολοκληρωμένη ψηφιακή μετάβαση για την κάλυψη των αναγκών του και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ο Δήμος θα προβεί στην προμήθεια νέων εφαρμογών και συστημάτων «έξυπνης πόλης» και συγκεκριμένα στην προμήθεια τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και υποδομών, εξοπλισμού καθώς και πληροφοριακών συστημάτων με τις
απαιτούμενες άδειες λογισμικών χρήσης τους.

Υποέργο 2: «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ “Δράσεις Ψηφιακού Μετασχηματισμού του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου»

Υπηρεσίες συμβούλου για την εκπόνηση της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού του Δήμου.

Υποέργο 3: «ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ “Δράσεις Ψηφιακού Μετασχηματισμού του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου”»

Υπηρεσίες προβολής και επικοινωνίας της Πράξης που έχει ως στόχο την ενημέρωση των πολιτών με γνώμονα την αποτελεσματική επικοινωνία και ανάδειξη του έργου. Στο πλαίσιο αυτό θα δημιουργηθεί ένα πλάνο επικοινωνιακής στρατηγικής αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες προβολής όπου προσφέρει τόσο το online όσο και το offline περιβάλλον. Συγκεκριμένα η υλοποίηση των προτεινόμενων δράσεων ενημέρωσης, πληροφόρησης και ευαισθητοποίησης θα συμβάλλει στην ανάπτυξη και χρήση νέων τεχνολογικών μέσων που θα βελτιώσουν τη διαχείριση και λειτουργικότητα του αστικού περιβάλλοντος, δημοσιοποιώντας το κατάλληλο ενημερωτικό υλικό ανά ομάδα στόχο.