ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΠΑΣΑ

Home > Ανακοινώσεις > ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΠΑΣΑ
26 Μαρτίου, 2025 13:27

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΠΑΣΑ

Κριτήρια Επιλογής :

Για χρήση των θέσεων στάθμευσης του Δημοτικού Πάρκινγκ Πασσά, στην Δημοτική Κοινότητα Ταύρου, οι κάτοικοι πρέπει να πληρούν τα παρακάτω κριτήρια:

  1. Να είναι Δημότες και μόνιμοι κάτοικοι -της γεωγραφικής περιοχής – του Δήμου Μοσχάτου Ταύρου.
  2. Να διαμένουν στη γεωγραφική περιοχή του Ο.Τ. ,που περικλείεται από τις οδούς Θεσσαλονίκης, Αναξαγόρα , Μαραθώνος, Κλειούς και Χρ. Σμύρνης.
  3. Να έχουν ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μέχρι του ποσού των 30.000,00€ ή ατομικό ετήσιο εισόδημα έως 15.000,00€.
  4. Να μην υπάρχει ή να μην χρησιμοποιείτε άλλη θέση στάθμευσης σε πυλωτή, Περιοχή.
  5. Μια (1) θέση στάθμευσης ανά αυτοτελή κατοικία με διαφορετικούς ενοίκους.

Οι κάτοικοι που πληρούν τα παραπάνω  και επιθυμούν μία θέση στάθμευσης, θα υποβάλουν αίτηση στο πρωτόκολλο του Δήμου με συνημμένα όλα τα κάτωθι δικαιολογητικά:

  1. ΑΙΤΗΣΗ
  2. ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  3. ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥ  ή ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ σε περίπτωση ενοικίασης του ακινήτου.
  4. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ (Είτε μέσο gov, είτε από το ΚΕΠ με το γνήσιο της υπογραφής) που θα δηλώνει ότι δεν υπάρχει ή δεν χρησιμοποιεί άλλη θέση στάθμευσης σε πυλωτή κ.λ.π.
  5. ΔΕΛΤΙΟ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ( Μπλε Κάρτα ) από τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Διεύθυνσης Μεταφορών & Επικοινωνιών της Περιφέρειας.
  6. Αντίγραφο δήλωσης στοιχείων ακινήτων  Ε9
  7. Αντίγραφο δήλωσης φορολογίας εισοδήματος Ε1,Ε2,Ε3

Στη συνέχεια ο Δήμος θα προβεί στην επιλογή των δικαιούχων με βασικό κριτήριο την γεωγραφική περιοχή. Σε περίπτωση πολλών αιτήσεων με τις ίδιες προϋποθέσεις θα γίνεται κλήρωση. Όλοι οι δικαιούχοι θα ειδοποιηθούν από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου. 

Οι όροι σύμφωνα με τους οποίους θα λειτουργεί το δημοτικό PARKING θα είναι οι εξής:

· Κάθε διαμέρισμα  δικαιούται μια θέση στάθμευσης (εκτός αν δεν καλυφθούν όλες οι θέσεις.

· Ο κάθε κάτοικος – δικαιούχος θα παραλαμβάνει την ηλεκτρονική κάρτα – συσκευή εισόδου – εξόδου από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου.

· Οι θέσεις στάθμευσης θα είναι αριθμημένες. Ο κάθε δικαιούχος θα παρκάρει το αυτοκίνητό του στη θέση που του έχει δοθεί «αυστηρά».

· Κάθε κάτοικος θα καταβάλει το ποσό των 360€ ετησίως, σε τρεις  ισόποσες δόσεις, οι οποίες θα καταβάλλονται τις πρώτες 5 ημέρες του κάθε τετραμήνου . Το ποσό αυτό αφορά σε όλες τις εργασίες συντήρησης του χώρου (π.χ. καθαρισμού, βαψίματος, ηλεκτροφωτισμού, καθώς και την κατά καιρούς συντήρηση στις ηλεκτρονικές μπάρες στις εισόδους εξόδους του χώρου.

· Ο χώρος θα είναι αφύλακτος. Κάθε δικαιούχος θα φέρει την αποκλειστική ευθύνη για τυχόν υλικές ζημιές που θα προκληθούν στο αυτοκίνητό του, από φθορές, κλοπή, ή και φυσικές καταστροφές.

· Σε περίπτωση που το μίσθιο του χώρου δεν θα καταβάλλεται από τον δικαιούχο, αυτομάτως θα λύνεται η μίσθωση που αφορούσε τη συγκεκριμένη θέση. Ο Δήμος τότε δύναται να μισθώσει τον ίδιο χώρο σε άλλο δημότη /κάτοικο  – δικαιούχο.

· Η κάρτα – ή συσκευή εισόδου – εξόδου θα είναι αυστηρά προσωπική και θα αφορά το συγκεκριμένο Ι.Χ. αυτοκίνητο, του οποίου η άδεια κυκλοφορίας έχει ήδη γνωστοποιηθεί στο Δήμο.

· Με τη λήξη της σύμβασης ο κάτοικος – δικαιούχος οφείλει να επιστρέψει την κάρτα – ή συσκευή εισόδου – εξόδου σε καλή κατάσταση.

· Σε περίπτωση απώλειας της ηλεκτρονικής κάρτας – συσκευής, ή μη λειτουργίας αυτής, αυτή θα αντικαθίσταται απευθείας από την εταιρεία που έχει κάνει την εγκατάσταση του ηλεκτρονικού συστήματος εισόδου –εξόδου του δημοτικού PARKING.,με έξοδα του μισθωτή του χώρου .

Η κατάθεση των αιτήσεων με τα δικαιολογητικά θα γίνεται από  27/3/2025 έως 11/4/2025 στο πρωτόκολλο του Δήμου .

Ο Αντιδήμαρχος

ΣΠΥΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ